Piščanec in raca
Pete kupi restavracijo in Monica se mora odločiti, ali naj sprejme njegovo ponudbo o zaposlitvi tam. Ross pomaga poškodovani Rachel, namesto da bi se udeležil intervjuja na televiziji. Joey in Chandler posvojita raco in piščančka.