Hipnoza
Phoebe ni prav, da se hoče njen brat poročiti z dvakrat starejšo žensko od sebe. Med delom natakarice Monica od občudovalca dobi napitnino, ki je pravcato malo premoženje. Zaradi posnetka za hipnotiziranje se začne Chandler vesti kot ženska.