Morski pes v salonu!
Randy je pred zahtevno nalogo, saj salon obišče zvezdnica resničnostnih oddaj Barbara Corcoran. Bridgette pa potrebuje obleko, v kateri bo dahnila da in potem odtekla polmaraton!