Randyjevi najljubši zvezdniški trenutki
Randy predstavlja svoje najljubše zvezdniške trenutke, med katerimi so zvezdniške neveste, kot je bila Elle King, in spremstva, katerih del sta bili Kathy Griffin in Joan Rivers.