Ovo je tvoj dan
Vojna veteranka in bodoča nevesta Alicia je služila tako v Iraku kot Afganistanu. Randy bi se ji rad oddolžil tako, da jo preseneti s prav posebnim dnem v salonu Kleinfeld.