Sjaj, čipka i dekolte!
Krystle ljubi pozornost, toda ali se bodo njene prijateljice strinjale z njeno izbiro izjemno seksi obleke? Pnina pa je edina, ki lahko iz zagate pomaga Jaclyn, ki je pred dilemo.