Oddaja o bitki stilov
Holly sanja o razkošni obleki za najlepši dan, mama pa meni, da ji bolj pristaja oprijeta. Nicky ni všeč prišitek na zadnjici obleke, a mama si želi hčerko videti kot princeso!