Oddaja o tem, kaj si nevesta želi
Muhasta nevesta Samantha je pripravila dolg seznam stvari, ki jih ni pripravljena sprejeti. Motoristka Sarah si želi drzne in barvite obleke − ji lahko David ustreže?