Motnja s puljenjem
Dr. Angie sprejme pacientko Holly, ki skriva temačno skrivnost, povezano s temnimi lasmi. Dr. Meena pomaga Devinu, ki želi ohraniti svojo ekstremno poraščenost telesa.