Lasuljaste preglavice
Jamie je prestala tranzicijo in potrebuje Angiejino pomoč, da se znebi lasulje. Neshii telesne dlake povzročajo gnojne izpuščaje in moli, da bi ji dr. Meena znala pomagati.