Spolzki Pato
Pato se namaže s toliko olja, da postane zelo spolzek in se ne more igrati s svojimi prijatelji. Na začetku mu je še všeč, a kmalu ugotovi, da ga preveč olja ovira. Ali bo Pato še kdaj enak, kot je bil prej?