V nebo in daleč stran
Naši prijatelji se igrajo z modelom letala, ki pa odleti v vesolje. Podajo se na pustolovščino, da bi ljubljeno igračo dobili nazaj, medtem pa spoznajo tudi nekaj prijaznih, raztegljivih vesoljčkov.