Pogrebni dom Fisher & Diaz gosti dva različna pogreba v enem večeru. Davidu je neprijetno zaradi vse utehe, ki je je deležen. Nate najde začasno olajšanje v pasjem letovišču, Claire pa gre na izlet s sošolci iz umetniške šole.