Viktorijanska Indiana
Elizabeth in Ethan odkrijeta presenečenja in potencial med raziskovanjem skromnih domov iz viktorijanske dobe v Indiani. Nazadnje preverita še dom v italijanskem slogu iz 1870-ih.