Zgrajeno daljnega leta 1750
Elizabeth in Ethan Finkelstein si na severu New Yorka ogledata dvoetažno leseno hišo iz leta 1750 s kamnitim kaminom in nekdanjo mestno pivnico iz leta 1795.