Patrulja mladine
Ko grozi vzpon Immortusa, Patrulja prekletih združi moči z Willoughbyjem, da bi preprečili konec sveta. Toda ko se Rita prebudi grozljivo postarana, napačno izveden urok spremeni ekipo v najstnike.