Caseyjina patrulja
Ko je Danny napaden, Dorothy pokliče Space Case za obrambo pred zlobnim Torminoxom. Toda ko se njegova flota izkaže za premočno, je Dorothy prisiljena poklicati najmočnejšega "prijatelja" v svojem arzenalu.