Skupnost v Ozu je na nogah po vrnitvi Martina Quernsa; Howell in Robson prejmeta zaskrbljujoče zdravstvene novice; Brass se potrudit, da bi bil Hoyt spet pri svoji materi; častiti Mukada odgovori na neko nerazrešeno skrivnost.