Na poskusnem oddelku "Emerald City" državne kaznilnice Oswald spoznamo raznolikost kaznjencev, ki tam živijo v strogo urejeni hierarhiji črncev, Latinoameričanov, muslimanov, Ircev, arijcev in Italijanov.