Cambrie proti Amandi: glavna tekmica
Cambrie se pomeri z Amando in njeno ekipo Top Models. Obe ekipi sta prepričani, da je mojster ličenja Mykel njihovo skrivno orožje - dokler ta ne privoli v sodelovanje z obema.