Ekipa vrača udarec
Bolj ko se sezona lepotnih tekmovanj bliža koncu, bolj raste napetost med ekipama Sassy Supremes in Cambrie's Court - sledi soočenje dveh glavnih akterk: mame Jessice in mame Kim.