Bliža se noč čarovnic, Zoya in Julien pa skleneta združiti moči. Incident v bližnji šoli opozori na Opravljivko, zaradi česar Kate razmišlja o prihodnosti. Aki posreduje v Maxovem zasebnem življenju in Audrey zgrabi panika.