Zoya previdno raziskuje novo romantično možnost, Max pa premika meje, ko išče svojo. Na protokolarnem dogodku se Audrey muči s svojo mamo, Kate dela nadure, Julien pa sklene enkrat za vselej popraviti svoje napake.