Novi kolki za Rubi
Dr. Gruber pomaga mami osmih otrok Rubi, ki potrebuje nujno operacijo kolka. Ashley se želi znebiti svojih "netopirskih kril", Jim pa išče rešitev za svoj ogromen vrat.