Jasonova bolečina v zadnjici
Jason se zanima za dvig zadnjice, s čimer želi šokirati ves Kentucky. Pacientka pokliče svojo jasnovidko med posegom. Dr. Gruber opravi zapleten poseg pri budnem pacientu.