V upanju, da bosta oživila nogometni program GAU, Spencer in Jordan vzameta stran iz priročnika Billyja Bakerja in vnovič obiščeta nekatere nekdanje nogometne zvezdnike ... vendar brez blagoslova trenerja Kennyja.