Nauk o jezi
Nindže se umaknejo v Samuraj X jamo, kjer kujejo načrt, Garmadon pa poučuje Lloyda o prevzemu Oni oblike. Lloyd je v precepu, saj noče sprejeti zle strani. Wu verjame, da mora obstajati nekaj enakega in nasprotnega Zmajevi obliki.