Pajkovski načrt
Hounddog Bahač prispe v Samostan in zaseže Destiny's Bounty. Nindže izsledijo Lloyda prek podzemnih tunelov, a se ujamejo v Harumijino past. Kristalni pajki eksplodirajo in porušijo tunel, Nindže pa se zatečejo v stari podzemni avtomobil.