Kdor enkrat vara
Caelan in Mckayla razpravljata o skupni prihodnosti, Chloejini starši spoznajo Maxovega očeta, Laura razkrije, da jo je Tylor prevaral, Lexus pa govori o svoji spolni usmerjenosti.