Zaradi ljubezni bova ostala skupaj
Lexus mami razkrije, da je spet s Shaydenom, McKayla od Caelana zahteva, da se prične obnašati kot oče, Lauro in njenega fanta Tylorja pa čez nekaj dni čaka sprožitev poroda.