Po presenetljivi ugotovitvi glede njene delovne uspešnosti mora Sam oceniti svoj naslednji korak. Medtem se delovni odnos Tricie in Charity zaplete, obisk pri Mary Jo na rehabilitaciji pa razkrije nekaj neprijetnih družinskih resnic.