Življenjska priložnost
Urednica revije Irene je prisiljena odpustiti najljubšega pisca; dobrosrčnega, vendar nezrelega Toma. Ko ji pomaga pri avtomobilu, si ta poškoduje hrbet in ker nima ustreznega zavarovanja, si ne more privoščiti drage operacije.