Issa dobi navdih, medtem ko skupaj s Friedo obišče zaposlitveni sejem. Pozneje ponudi Danielu večerjo v zahvalo, medtem ko ohranja velike upe za njuno prihodnost. Molly začne s svojo sanjsko službo pri črnski pravni pisarni.