Finale sezone. Issa, Molly in Lawrence se v roku meseca dni soočajo z odločitvami, ki vplivajo na njihove službe in zasebna življenja. Vsak razmišlja o tem, ali naj sprejme novo prihodnost ali naj se obrne v preteklost.