Ivan obišče Macareno in jo zasnubi. Ana sledi svojemu sinu in se z Macareno prvič sooči iz oči v oči, odkar je zaokrožil posnetek. Po njunem srečanju Ana, ki jo je situacija pretresla, sprejme drastično odločitev glede poroke.