Dokumentarno komično serijo programa HBO vodi zaskrbljen Newyorčan, ki deli vsakdanje nasvete, medtem ko se sooča z lastnimi težavami. John Wilson skrivaj beleži življenja sokrajanov v komični odisejadi samospoznanj.