Vzpon ledenih bitij
Ali obstaja življenje v oceanih Jupitrovih lun? Fotografija, posneta iz Apolla 17, domnevno prikazuje ameriško vojaško postojanko. Neil Armstrong pa se znajde v nevarnosti.