Zver iz ulice Bray
Strokovnjaki obravnavajo nove dokaze, ki bi utegnili dokazati, da je zver iz ulice Bray ustrahovala v Wisconsinu. Ali se hibrid med človekom in volkom res širi po Ameriki?