Beethovnova skrivnostna bolezen
Don Wildman raziskuje skrivnostno bolezen, ki je privedla do prezgodnje smrti skladatelja, ter drzno vojno reševalno akcijo, v kateri so osvobodili 500 vojnih ujetnikov.