Lov na atentatorje se nadaljuje, Acosta pa opravlja delo policista, medtem ko se Francis sooča s pritiskom svojega tasta in generala Pacheca. Tatang razmišlja o prihodnosti zunaj zapora, Daniel pa začne dobivati lastne misije, ko mu delodajalec zaupa.