Tatang in njegov varovanec Daniel sta začasno izpuščena iz zapora, da bi pomagala izvesti vrsto atentatov na vplivnega politika. Policist Acosta dela z mladim detektivom Francisom in pozabiti morata na razlike, da bi našla najete morilce.