Skrivna snubitev in obisk
Buddyja obišče sedemletna slaščičarka Leah, ki jo je spoznal v Maleziji. Mauro in Madeline pa priskočita na pomoč mladeniču, ki bi rad zasnubil svojo ljubezen.