Ognjeni zmaji in mačja poroka
Buddy za srednjeveškega viteza izdela zmajevo torto, ki bruha ogenj. Mačja kavarna pa Mary prosi, da bi zanje izvedla mačji poročni obred in za to priložnost spekla torto.