Kingovi: trenutek resnice
Casey izve, ali je dobil zeleno luč za operacijo, ki bi mu lahko rešila življenje, Amanda prejme novice o svoji bolezni, Amy pa se preizkusi v peklenski preizkušnji Spartan Race.