Kingovi: življenje ali smrt
Amanda se odpravi na bariatrično operacijo, s katero želi dovolj shujšati, da se bo lahko lotila boja z rakom. Dr. Procter Caseyju pove, da ima dve možnosti: hujšanje ali smrt.