Mary se spre s Sheldonovim učiteljem dramske igre. G. Lundy pretirava z načrti za zbiranje sredstev za cerkev v zakleti hiši za noč čarovnic. Georgie se zaljubi v uporniški najstnico, ki jo inštruira Sheldon.