V zadnji epizodi druge sezone Sheldon povabi celotno šolo na zabavo ob razglasitvi Nobelovih nagrajencev. Babica izve več o preteklosti dr. Sturgisa, Georgiejeva želja po kabelski televiziji pa se prelevi v prepir z očetom.