Ekipa preiskuje navidezno središče za oskrbo s hrano za nezemljane, da bi se s popolno invazijo soočila iz oči v oči. Medtem pa je Auggiejev poskus, da bi prodal sina policiji, zapleten zaradi Murnovega skrivnostnega stika.