Axe mora pomagati, ko se namig Dollar Billa izkaže kot napačen. Chuckove karierne ambicije so ogrožene. Wendy in Axe pripravita načrt, da bi uničila Taylorino podjetje. Taylor sprejme pomembnega gosta.