Wendy in Taylor se pripravljata na veliki dan. Wags se sooči s svojo čustveno platjo. Axe in Wendy utrdita svojo vez, ko se on spomni odločilnega trenutka. Connerty se poveže z nekom iz svoje preteklosti.